1. All I ever wanted in this life was a power ranger morphsuit

  2. You the one who’s hella bad, yeah
You the one they never had, yeah, oh, yeah
All the problems you done had, yeah
Leave them broke fellas in the past, yeah, oh, yeah 
Girl you had good, but I could give you better
I’ll have you thinking bout forever
Im a make you say …

    You the one who’s hella bad, yeah
    You the one they never had, yeah, oh, yeah
    All the problems you done had, yeah
    Leave them broke fellas in the past, yeah, oh, yeah
    Girl you had good, but I could give you better
    I’ll have you thinking bout forever
    Im a make you say …

  3. Say my name and every colour illuminates **,
    Florence and the Machine
  4. Sia Chandelier

    Party girls don’t get hurt
    Can’t feel anything, when will I learn?
    I push it down, push it down

    I’m the one “for a good time call”
    Phone’s blowin’ up, ringin’ my doorbell
    I feel the love, feel the love

    1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
    1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
    1, 2, 3, 1, 2, 3, drink

    Throw ‘em back ‘til I lose count

    I’m gonna swing from the chandelier, from the chandelier
    I’m gonna live like tomorrow doesn’t exist
    Like it doesn’t exist
    I’m gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
    I’m gonna swing from the chandelier, from the chandelier

    But I’m holding on for dear life, won’t look down, won’t open my eyes
    Keep my glass full until morning light, ‘cause I’m just holding on for tonight
    Help me, I’m holding on for dear life, won’t look down, won’t open my eyes
    Keep my glass full until morning light, ‘cause I’m just holding on for tonight
    On for tonight

    Sun is up, I’m a mess
    Gotta get out now, gotta run from this
    Here comes the shame, here comes the shame

    1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
    1, 2, 3, 1, 2, 3, drink
    1, 2, 3, 1, 2, 3, drink

    Throw ‘em back ‘til I lose count

    I’m gonna swing from the chandelier, from the chandelier
    I’m gonna live like tomorrow doesn’t exist
    Like it doesn’t exist
    I’m gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
    I’m gonna swing from the chandelier, from the chandelier

    But I’m holding on for dear life, won’t look down, won’t open my eyes
    Keep my glass full until morning light, ‘cause I’m just holding on for tonight
    Help me, I’m holding on for dear life, won’t look down, won’t open my eyes
    Keep my glass full until morning light, ‘cause I’m just holding on for tonight
    On for tonight

    On for tonight
    ‘Cause I’m just holding on for tonight
    Oh, I’m just holding on for tonight
    On for tonight
    On for tonight
    ‘Cause I’m just holding on for tonight
    ‘Cause I’m just holding on for tonight
    Oh, I’m just holding on for tonight
    On for tonight
    On for tonight

  5. Don’t know. Don’t care
  6. Chatting to BD has me realizing that the men in my life have generally dated very good looking or smart and interesting women. I guess I’m actually quite flattered to some extent that I met the “standard” to my exes lol.

  7. Everything has changed but it’s all stayed the same
    Colly G (2014)
  8. You know nothing Nelson… 27 years you were in prison, sheltered from the shit I saw in our streets.
    27 years, Nelson! That i bore the brunt of my blackness, of single motherhood and being the face of your pain and struggle… What about my struggle? Who was there to carry my pain?

    You come out of this damn prison preaching about peace and forgiveness. Why do you deny our people, me, justice? We have bled and fought. I have bled and fought!!

    I was child when you married me Nelson. But thanks to my captors, my jailers, the government and you, I’m a child no longer. I know things. What do you know old man?

    27 years Nelson… and you think you can walk out of prison and everything will be alright?

    27 long looong years…

  9. I had so little time to love him
    Winnie Madikizela-Mandela
  10. Ain't no sunshine when he's gone; Des'ree ft Ladysmith Black Mambazo

    Ain’t no sunshine when he’s gone
    It’s not warm when he’s away
    Ain’t no sunshine when he’s gone
    And he’s always gone too long
    Anytime he goes away

    Wonder this time where he’s gone
    wonder if he’s gone to stay
    Ain’t no sunshine when he’s gone
    And this house just ain’t no home
    Anytime he goes away

    Ain’t no sunshine when he’s gone
    And this house just ain’t no home
    Anytime he goes away

    And I know, I know, I know, I know,
    I know, I know, I know, I know,
    I know, I know, I know, I know,
    I know, I know, yes I know,
    Anytime he goes away

Next

Love, Colly

Paper theme built by Thomas